waiting
Email-cím:*
Név:*
Elfogadom az adatvédelmi szabályzatot:*
Hozzájárulok, hogy a Kulcs Patikák Zrt. a személyes adataimat az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezelje, és hírlevelet küldjön számomra.
Legfrissebb:
Sky Parking ajánlat: -15% a reptéri parkolás árából Kulcs Kártyáddal!
Premio Travel ajánlat: 8% utazási kedvezmény Kulcs Kártyáddal!
Keresd non-stop patikáinkat hétvégén és éjjel is!
Kulcs Patikák
2021.12.17.

Karácsonykor sem kötelező több kilót felszedned!

Az ünnepi étkezések kapcsán a nagy trakták, süteménnyel megrakott tálak, roskadozó asztalok jutnak sokunk eszébe: vendégségek, roskadozó asztalok várnak a szülőknél, mamáknál, rokonoknál. Nem kell ugyanakkor a nagy zabálás játékszabályai szerint megélni a téli ünnepeket - maradhatsz tudatos a megrakott tányérok között is!

Karácsonykor sem kötelező több kilót felszedned!

A karácsony a legtöbbek számára nem a mértékletességről szól, pedig nem is olyan nehéz megúszni a túlevést ebben az időszakban sem. Ha saját karácsonyi menünkre gondolunk, bőven a tradíciók keretein belül maradva is tehetünk olyan vacsorát szenteste az asztalra, amellyel jól is lakhatunk, mégsem érezzük majd úgy, hogy egy heti kalóriamennyiséget fogyasztottunk el. Az ünnephez a halas ételek szervesen hozzátartoznak: érdemes halas receptek közt válogatni, amikor a menüt tervezzük, ezek mellé a reformköretek ugyanolyan jól illenek, mint a salátareceptek.

Ha mégsem vagyunk annyira halasak, lehet szárnyas is az ünnepi asztalon - a könnyű ételek sorába terelhető a karácsonyi főfogás, ha például bőre nélkül esszük meg a pulykánkat, és a zöldséges ételek bevonása is segít bennünket céljainkban. A köretek közé minél több zöldséget iktassunk be, a süteményeket is hozzáadott cukor nélkül készítsük, akár reformlisztekkel, így nem lesz annyira megterhelő a gyomor számára az étel.

Karácsonykor sem kötelező több kilót felszedned!

Ha vendégségbe megyünk, már kicsit nehezebb a dolgunk. Ilyenkor nehezebb ellenállni a sokszor hizlaló fogásoknak: minden helyzetben bevethető praktika, hogy lassan fogyasszuk az ételt, amelyből kis adagokat veszünk. Ha van rá lehetőségünk, ne is a legnagyobb tányért válasszuk, hanem egy akkorát, amelyet jobb szívvel rakunk meg ennivalóval. Érkezés közben folyamatosan fogyasszunk folyadékot, lehetőleg vizet, így a teltségérzet is hamarabb meglesz. A hosszú étkezések ideje alatt általában az alkohol is előkerül: ne iszogassunk folyamatosan, mivel az alkohol kalóriatartalma magas, így hiába spórolunk az ételen, ha itallal bevisszük ugyanazt a mennyiégű kalóriát - vagy akár többet is. Inkább csipegessünk, és mértékletesen igyunk, így nem visel majd meg annyira a vacsora.

Karácsonykor sem kötelező több kilót felszedned!

Nem szabad elfeledkezni a téli sport jótékony hatásáról sem ebben az időszakban. Ha tehetjük, menjünk a természetbe: a remélhetőleg havas tájakon tett hosszú séták sokat segítenek. Ha pedig erre nem nyílik lehetőségünk, legalább a városban tegyünk meg minden nap minimum hétezer lépést egészségünk és alakunk érdekében!

Ha további tippeket keresel az alakbarát karácsonyi menükre, kattints az alábbi cikkre!

PodCast ajánló

49:18
Gyógyszerfüggő a családban – Mit tegyünk?

Cikkajánló

Központi elérhetőségek

Kapcsolat

Cí­m: 1117 Budapest
Hunyadi János út 16.

Telefon: +36 1 444 9090 (hétfő-péntek 8:00-17:00 óra)

E-mail: office@kulcspatikak.hu

Facebook: facebook.com/kulcspatikak

Patikakereső

PatikakeresőHa patikáinkat közvetlenül szeretnéd elérni,
használd a patikakeresőt!
Ár- és készletinformáció iránt érdeklődj patikáink elérhetőségein.

Ha patikáinkat közvetlenül szeretné elérni, használja a patikakeresőt!

Partnereink:

Baba-Mama Tudakozó Partner Kártya Kft. Grafcom Media Kft.